Konkurencja niskimi cenami nie zawsze się opłaca

Autor: dlahandlu.pl 3 września 2009 13:34

Wanda Łoskot, doradca biznesowy uważa, że koncentrowanie się na obniżaniu cen nie gwarantuje sukcesu rynkowego, a wręcz może zaszkodzić właścicielowi sklepu.

Obniżanie cen jest w biznesie samobójstwem. Bo niezależnie od tego jak niską cenę zaoferujesz, zawsze znajdzie się ktoś, kto w każdej chwili może zaoferować to samo za jeszcze mniej i przewaga rynkowa znika - przekonuje Wanda Łoskot.

Oferując jak najniższe ceny sklep skazuje się nie tylko na to, że zarabia mniej, skazuje się także z góry na to by mieć klientów, dla których główne kryteria zakupu to niskie ceny. Tym samy często z grona klientów eliminuje się osoby o zasobniejszych portfelach.

Dlatego tak ważne jest koncentrowanie się na wybranej grupie docelowej i zaspakajanie ich potrzeb, a to nie zawsze musi oznaczać schodzenie z marży.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • s 2009-09-07 11:48:41

    co za brednie...

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane