Konsumenci mogą żądać zwrotu kosztów, gdy oferta została zmieniona

Autor: PAP 14 kwietnia 2010 12:40

Eksperci Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów informują, że ze względu na żałobę narodową osoby, które wcześniej kupiły bilety wstępu, mogą się domagać zwrotu kosztów - podaje PAP.

Z punktu widzenia prawa ani organizatorzy imprez, które się nie odbyły, ani klienci nie ponoszą winy za to, że zaplanowane wydarzenia się nie odbyły, więc strony powinny zwrócić sobie koszty.

Małgorzata Cieloch zwraca uwagę, że życie społeczne nie jest regulowane wyłącznie przez prawo stanowione, a sytuacja w jakiej się znaleźliśmy wymaga znacznie więcej wzajemnego zrozumienia, niż ma to miejsce na co dzień.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane