Kontrolowanie marży pozwala zwiększyć zysk

Autor: dla handlu.pl 21 września 2009 11:49

W czasie Dni Dystrybucji prezentację na temat właściwego zarządzania marżą wygłosił Wojciech Drozd z firmy Ret Pro. Jego zdaniem na produkty wrażliwe cenowo należy stosować najniższe marże, bo te ceny klienci kontrolują najbardziej.

Zdaniem Wojciecha Drozda zwiększenie marży można osiągnąć podnosząc cenę wszytskich produktów, podnosząc cenę wybranych produktów, obniżając cenę zakupu bądź zmieniając dostawcę.

Zdaniem specjalisty z firmy Ret Pro do promocji, przyciągającej klientów do sklepu, należy wybierać produkty o dużej elastyczności, bo obniżenie ceny daje najszybszy przyrost sprzedaży. W drugiej kolejności powinny to być produkty, o co najmniej średniej lub dużej marży wyjściowej, aby obniżenie było nadal operacją opłacalną dla sklepu.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane