PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Korzystanie z materiałów POS wpływa na wzrost sprzedaży

Autor: dlahandlu.pl 12 kwietnia 2010 09:10

Do zwiększenia sprzedaży niezbędne jest zachęcanie klientów do zakupów. Do informowania o promocjach może służyć wiele nośników. Kasetony, pylony, stojaki i regały reklamowe, wydruki wielkoformatowe, bannery, makiety, reklamy wizualne i świetlne, flagi reklamowe i reklama wielkoformatowa - to wszystko nazwy nośników reklamowych. Umożliwiają one konsumentom szybkie dotarcie do informacji o danym produkcie lub do poszukiwanego towaru.

- Niezwykle często dopiero sięgnięcie do rozwiązań POS gwarantuje podniesienie rangi produktu w ramach danej grupy asortymentowej, a tym samym pojawia się większa szansa na zakup. Warto pamiętać, że materiały POS przypominają o produkcie. Dodatkowo inspirują potencjalnych klientów do nabycia towaru. Korzyścią z wykorzystywania materiałów POS jest wzrost sprzedaży eksponowanych produktów - przekonuje

Tego typu materiały reklamowe zazwyczaj są dostarczane przez przedstawicieli producentów. To oni dbają o właściwą ekspozycję. Jednak właściciele sklepów mogą wnosić swoje uwagi. - O tym jak wyglądają materiały POS decyduje cała akcja marketingowa danego produktu bądź linii produktów. Ale niektóre sklepy mogą na przykład wymagać aby materiały do nich wstawiane były wodoodporne, tak aby nie zniszczyć podczas mycia podłogi.

Sieci handlowe mają często wysokie cenniki za wstawienie materiałów reklamowych i promocyjnych, a dodatkowo stawiają wysokie wymagania tym materiałom. w małych sklepach jest odwrotnie. Właścicielom często zależy na pojawieniu się reklam na półkach.

- To podnosi sprzedaż bez żadnego wysiłku. Dzięki ciekawemu stojakowi lub zawieszce na półkę sprzedaż produktów wzrasta nawet o połowę - informuje sprzedawca ze sklepu na warszawskich Kabatach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11370

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane