REKLAMA
REKLAMA

Kosze delikatesowe na Wielkanoc rzadko kupowane

Autor: dlahandlu.pl 30 marca 2010 10:42

Społem WSS Śródmieście z Warszawy ma w swojej ofercie kosze delikatesowe, przygotowywane na indywidualne zamówienie . - Przed Wielkanocą ta usługa nie cieszy się dużym zainteresowaniem. Zazwyczaj na zakup koszy decydują się firmy lub klienci indywidualni, którzy chcą w ten sposób komuś podziękować. Jest to jednak niewielki procent zamówień w porównaniu ze świętami Bożego Narodzenia - mówi w rozmowie z portalem dla handlu.pl Jolanta Jędrzejewska z działu marketingu stołecznej Spółdzielni.

REKLAMA
Nasza rozmówczyni uważa, że okres przedświąteczny nie charakteryzuje się wzmożonym ruchem w sklepach Społem. - Nie są to święta tak komercyjne, wartość koszyka naszych klientów właściwie pozostaje bez zmian. Nie oznacza to, że rezygnujemy z typowo wielkanocnego asortymentu i jego promocji. Sklepy na czas świąt zmieniły dekorację, zamówiliśmy produkty związane z Wielkanocą. Promujemy je poprzez liczne degustacje i wspieramy w ten sposób produkty spółdzielcze. Propagujemy także twórczość ludową - w sklepach w Hali Mirowskiej i Sezamie w Śródmieściu można było w tym roku nabyć palmy wielkanocne. Klienci bardzo chętnie je kupowali i wyrażali pozytywne opinie o wprowadzeniu takiego produktu do oferty - dodaje Jolanta Jędrzejewska.

Do Społem WSS Śródmieście należą 33 sklepy. Społem prowadzi też dwa domy handlowe: SDH Sezam i SDH Hala Mirowska.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA