PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Krakowski Kredens otworzy 8 nowych placówek

Autor: portalspozywczy.pl 18 stycznia 2010 09:01

- Sieć delikatesów Krakowski Kredens wygenerowała w 2009 r. ponad 50 mln obrotów wobec 30 mln zł na koniec 2008 r. Spółka miała ok. 3 mln zysku, a rentowność sieci sięgnęła prawie 8 proc. - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Jerzy Mazgaj, prezes spółki Alma Market, do której należą delikatesy Alma i Krakowski Kredens.

Według prognoz na 2010 r. obroty sieci Krakowski KK mają urosnąć o kolejne 20-30 proc.
Według słów prezesa Mazgaja w 2010 r. Krakowski Kredens otworzy co najmniej 8 sklepów. Gdy weźmiemy pod uwagę, że nakłady na otwarcie jednego sklepu wynoszą ok. 400-500 tys. zł, to nakłady inwestycyjne na rozwój siecią wyniosą przynajmniej 4 mln zł.
Obecnie sieć delikatesów Krakowski Kredens to ok. 50 sklepów i stoisk, zlokalizowanych w na głównych ulicach miast, w centrach handlowych i sklepach Almy. W 2009 r. pojawiło się więc 19 nowych punktów z logo Krakowskiego Kredensu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,12

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 569600

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.