REKLAMA
REKLAMA

Krzysztof Geselle: Małe sieci handlowe nie doceniają internetu

Autor: dla handlu.pl 26 lutego 2009 14:42

Krzysztof Geselle, dyrektor kreatywny agencji Internet Designers uważa, że sieci handlowe w Polsce nie dostrzegają korzyści, jakie niesie aktywna obecność w internecie.

REKLAMA

Firmy handlowe cały czas traktują internet zachowawczo. Ograniczają się do stworzenia strony internetowej, gdzie zamieszczają swoje lokalizacje, ewentualnie gazetki reklamowe z ostatniego tygodnia. A to jest o wiele za mało. Sklepy muszą bardziej zacząć myśleć o sobie, jako marce, którą należy rozwijać, wokół krórej należy tworzyć pewnien szum - uważa Krzysztof Geselle.

Oczywiście, jeżeli sklep chce tylko przekazać, że ma tanie produkty, to trudno z tego zrobić wielkie wydarzenie. Ale jeżeli chce się włączyć w jakiś sposób w  życie lokalnej społeczności, budowę placu zabaw dla dzieci, działania na rzecz ekologii, sadzenie drzew na lokalnym skwerze to powinien to nagłośnić. Zintegrować działania w sklepie, gdzie np. rozdawane są ulotki, z konkursem prowadzonym w internecie i realnymi działaniami. Internet ma ogromną siłę działania a polskie sklepy mają w tej kwestii dużo do nadrobienia - mówi Krzysztof Geselle. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA