Kupcy z Białegostoku muszą opuścić lokale przy ul. św. Rocha
Kupcy, którzy handlują przy ulicy św. Rocha w Białymstoku dostali pisma z prośbą o opuszczenie lokali. Miasto nie chce dłużej dzierżawić terenu pod budki, które są prywatną własnością handlarzy - podaje Kurier Poranny.
- Aktualne przepisy odnoszące się do zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi motywują do wpływania na poprawę wizerunku i podwyższania standardów najważniejszych w mieście przestrzeni publicznych, a takim niewątpliwie miejscem jest najbliższe otoczenie kościoła Św. Rocha - mówi Beata Kołakowska z biura prasowego urzędu miejskiego.
Z decyzją miasta nie zgadzają się osoby, które handlują przy tej ulicy. - Za samo podłączenie do gazu trzy lata temu zapłaciłam ponad siedem tysięcy złotych - mówi Jolanta Lajtkowska. - Przecież mogli nie dać mi na to pozwolenia. Po co brałam te wszystkie kredyty? Co roku robiłam remonty, żeby mój sklep wyglądał estetycznie. To mój chleb.

WYBRANE DLA CIEBIE
- 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł