Kupując mrożone warzywa klienci kierują się znaną marką

Autor: dlahandlu.pl 17 grudnia 2009 12:34

Najczęściej mrożonki są kupowane w supermarketach przez mieszkańców największych miast. Mniejsze sklepy są rzadszym źródłem zaopatrzenia w mrożone produkty. Osoby kupujące mrożonki dość często kierują się przy wyborze produktu jego marką. Najczęściej wybierają towary pochodzące od znanego sobie dostawcy.

Najpopularniejszą wśród kupujących kategorią mrożonek są mrożone warzywa a także paluszki, filety i kostki rybne. Kupuje je po 62 proc. konsumentów. Frytki mrożone kupuje 37 proc. klientów, a mrożoną pizzę 31 proc. Mrożonki są rozwijająca się kategorią. Dziesięć kolejnych lat ten sektor rynku notuje poziomu kupowanych produktów. W 1999 mrożone przetwory rybne kupowało 57 proc. konsumentów, mrożone warzywa 49 proc., mrożone pizze 25 proc., a mrożone frytki 22 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane