Kupujący doceniają nietypowy asortyment w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2009 09:43

Sposobem na przyciągnięcie kupujących może być reorganizacja ekspozycji i nowe, nietypowe produkty. - Wprowadziłam do sklepu gruzińskie wina. To dobre produkty, żeby wyróżnić się na lokalnym rynku. Cena jest atrakcyjna, najtańsze wino kosztuje 12, a najdroższe 27 złotych. Butelki wyglądają ciekawie, a smak wina, według mnie, jest bardzo dobry - twierdzi właścicielka sklepu ogólnospożywczego z Milanówka.

W sklepie dla nowych win wygospodarowano specjalną, oznaczoną, dobrze widoczną półkę. Wina pochodzą z firmy dystrybucyjnej działającej na terenie miasta. Hurtownia należy do Gruzina, który osobiście dobiera asortyment w Gruzji.
- Wiem, od klientów, że wina przyciągają do mojego sklepu. Kupując inne produkty, klienci często szukają nowości, niebanalnych prezentów. A gruzińskie alkohole postrzegane są w kategoriach ciekawostki. Oprócz win, w hurtowni dostępne są gruzińskie wody mineralne. Nie są tanie, za półlitrową butelkę klient będzie płacił około 5 złotych, ale wprowadzę je do sprzedaży. Myślę, że też zainteresują klientów - dodaje właścicielka sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,02

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane