Kupujący doceniają nietypowy asortyment w sklepie

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2009 09:43

Sposobem na przyciągnięcie kupujących może być reorganizacja ekspozycji i nowe, nietypowe produkty. - Wprowadziłam do sklepu gruzińskie wina. To dobre produkty, żeby wyróżnić się na lokalnym rynku. Cena jest atrakcyjna, najtańsze wino kosztuje 12, a najdroższe 27 złotych. Butelki wyglądają ciekawie, a smak wina, według mnie, jest bardzo dobry - twierdzi właścicielka sklepu ogólnospożywczego z Milanówka.

W sklepie dla nowych win wygospodarowano specjalną, oznaczoną, dobrze widoczną półkę. Wina pochodzą z firmy dystrybucyjnej działającej na terenie miasta. Hurtownia należy do Gruzina, który osobiście dobiera asortyment w Gruzji.
- Wiem, od klientów, że wina przyciągają do mojego sklepu. Kupując inne produkty, klienci często szukają nowości, niebanalnych prezentów. A gruzińskie alkohole postrzegane są w kategoriach ciekawostki. Oprócz win, w hurtowni dostępne są gruzińskie wody mineralne. Nie są tanie, za półlitrową butelkę klient będzie płacił około 5 złotych, ale wprowadzę je do sprzedaży. Myślę, że też zainteresują klientów - dodaje właścicielka sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.