Kupujący poszukują proszków do prania z dodatkowymi funkcjami

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 5 lutego 2010 09:07

W sklepach spożywczych ważnymi produktami są artykuły chemiczne. Klienci kupują je podczas codziennych zakupów produktów żywnościowych.

Nowoczesny środek do prania ma nie tylko usuwać zabrudzenia z ubrań. Ma też przyjemnie pachnieć, zmiękczać tkaniny, pielęgnować odzież, zachowując żywe kolory, pomagać zaoszczędzić energię elektryczną, nie szkodzić środowisku, nie podrażniać skóry.
- Klienci nie wybierają najtańszych proszków do prania. Ważna rolę odgrywa marka, kupujący przywiązują się do niej i rzadko zmieniają. Poza tym zwracają uwagę na dodatkowe funkcje proszku - zapach, tajemniczo brzmiące formuły chemiczne, aktywne granulki, wybielacze czy płyn zmiękczający - twierdzi sprzedawczyni ze sklepu sieci Społem.
Dla kupujących istotne znaczenie ma także rozmiar, a więc waga opakowania. Proszki do prania są dostępne w wersjach m.in.: 0,4, 1,5; 3,5 oraz 5 kg. Największe paczki raczej nie pojawiają się w sklepach spożywczych. Są domeną super i hipermarketów. Ważna jest lokalizacja danego sklepu. Inny towar będzie dobrze się sprzedawał na osiedlu zamieszkałym przez starszych ludzi, którzy najchętniej sięgają po małe opakowania, a inny w miejscach, gdzie większość klientów to rodziny z dziećmi. Tam sprzedają się większe gramatury.
- W naszym sklepie najczęściej są sprzedawane proszki do prania w opakowaniach około 2 kilogramowych, tak torbę można bez trudu donieść do domu. Najmniejsze opakowania kupują osoby starsze, które nie zużywają proszku szybko i w dużych ilościach - informuje sprzedawczyni.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane