Kupujący są gotowi zapłacić więcej za żywność funkcjonalną

Autor: dlahandlu.pl 11 grudnia 2009 12:06

Według MillwardBrown SMG&KRC żywność funkcjonalna jest kategorią, która bardzo szybko się rozwija. Żywności funkcjonalnej przypisuje się psychologiczny lub/i fizjologiczny wpływ na ludzki organizm. Może np. obniżać poziom cholesterolu, wzmacniać układ odpornościowy.

Dość chętnie kupujemy żywność funkcjonalną. Według statystyk 75 proc. Polaków kupuje jogurty, 66 proc. margaryny i Miksy do smarowania pieczywa, a 51 proc. herbaty ziołowe i owocowe. 49 proc. nabywa płatki śniadaniowe, a 28 proc. pieczywo chrupkie. Według badaczy rynku głównym powodem wzrastającej popularności produktów funkcjonalnych są starania kupujących, aby posiłki były zdrowsze i zawierały dużo witamin. Dlatego klienci są w stanie zapłacić więcej za zdrową żywność.
  • Zdrowa żywność 2009-12-11 23:54:50

    Mylicie pojęcie "funkcjonalna" ze "zdrowa". Cały artykulik jest bez sensu i bez znaczenia jeżeli chodzi o zdrową żywność, bo margaryny, miksy, jogurty, płatki śniadaniowe mają się nijak do zdrowia - to tylko marketing!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane