Kupujący sięgają po towary wyróżniające się na półce

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2010 14:19

Opakowanie pełni niezwykle ważną funkcję - ma na celu zachęcenie do zakupów, ale także powinno ułatwiać transport produktów. - Wiele osób wybiera produkty oczami. O wyborze konkretnego na przykład makaronu decyduje opakowanie: kolor naklejki, rodzaj folii. Często jest tak, że klienci płacą więcej za porównywalny towar, ale atrakcyjniej zapakowany - twierdzi właściciel sklepu w Pruszkowie.

Według handlowca kupujący wolą proste opakowania, które pomagają kupującym oferując prosty przekaz. - Opakowanie masła nie może przeszkadzać w zakupach. Wystarczy, że jest napisane masło. Umieszczanie na niewielkiej powierzchni rysunku wioski, łąki, kadzi z mlekiem i pasących się krów jest zbyteczne. Klienci nie lubią pstrokacizny. Co nie znaczy, że wszystko powinno być szaro-bure. Dobrze sprzedają się produkty wyróżniające się na półce kolorem. Pozostając przy maśle, w moim sklepie dobrze sprzedaje się Lurpak pakowany na granatowo. Jest od razu zauważany przez klientów - przekonuje sprzedawca.

Według handlowca mała rewolucja w dziedzinie opakowań odbyła się za sprawą delikatesów. To w tych sklepach pojawiły się proste, jednokolorowe opakowania, nadające zawartości luksusowy wygląd.

- Coraz szersze gronu producentów spożywczych dostosowuje się do takich wzorów. Na przykład smalec po dodaniu na wieczko słoika kawałka materiału zaczął się bardzo dobrze sprzedawać - zauważa właściciel sklepu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane