Lekkerland: Każdy klient wymaga specyficznej oferty

Autor: Marcin Szczepański, dlahandlu.pl 17 lipca 2009 10:33

Lekkerland Polska dostarcza obecnie produkty FMCG do 14,7 tys. punktów sprzedaży na terenie całej Polski. - W tej ilości aż 41 proc. stanowią klienci regionalni, czyli w znakomitej większości niezależne sklepy prywatne - powiedział nam Krzysztof Urban, kierownik ds. kluczowych klientów w Lekkerland Polska. Kolejne 38 proc. to według niego tzw. key accounts, czyli sieci sklepów o zasięgu ponadregionalnym. Wreszcie pozostałe 21 proc. klientów spółki stanowią stacje benzynowe.

Według naszego rozmówcy, każda z powyższych kategorii klientów wyróżnia się określoną specyfiką, która wymaga od dostawcy odmiennego skonstruowania oferty. - Różnicujemy naszą ofertę zgodnie z potrzebami klientów, ale jednocześnie poszukujemy dla nich nowych rozwiązań, oferując produkty i usługi, które często przełamują stereotypy funkcjonujące w handlu - podkreśla Krzysztof Urban.
Ostatnim przykładem tego typu działań było wprowadzenie do oferty, w porozumieniu z partnerem obsługującym karty kredytowe, usługę płatności kartą kredytową na terminalu sprzedaży doładowań elektronicznych. - Dla naszych klientów oznacza to przede wszystkim oszczędność miejsca (jeden terminal zamiast dwóch) i pieniędzy - podkreśla kierownik ds. kluczowych klientów w Lekkerlandzie.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane