REKLAMA
REKLAMA

Leszno: handlowcy nie traktują Freshmarketu jako zagrożenia

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 2 kwietnia 2009 10:19

28 marca w Lesznie otworzył się sklep Żabki w nowym formacie Freshmarket. Właściciele okolicznych sklepów na razie nie czują się zagrożeni. Osoby z którymi udało nam się skontaktować na razie nie odwiedziły jeszcze nowej placówki i traktują go raczej jako kolejny zwykły market.

REKLAMA

 - Konkurencją z ich strony się nie przejmujemy. Nie wiadomo czy market się przyjmie czy nie. Każdy powinien patrzeć na czubek swojego nosa i dbać o swoich klientów - mówi właścicielka jednego z okolicznych sklepów.

Czy jednak handlowcy słusznie bagatelizują nowego rywala? Z informacji przekazanych przez Żabkę widać, że koncept jest dobrze przemyślany (wizualizację umieściliśmy w zakładce sklep wzorcowy). Przyjemny wystrój zewnętrzny i wewnętrzny sklepu, odpowiednie prowadzenie klienta, ciekawie wyodrębnione stoiska promocyjne a przede wszystkim - duży wybór świeżych produktów. Na terenie marketu ma się również znaleźć stoisko „freshcoffee", gdzie serwowana będzie świeżo parzona kawa i przekąski. Oprócz tego w placówkach Freshmarket będą działać punkty „freshclub" gdzie klienci będą mogli opłacić rachunki, zagrać w lotto, doładować telefon czy wypłacić gotówkę za pomocą usługi Cash back.
W tym roku ma zostać uruchomionych 15 nowych obiektów, a do końca 2010 r. kolejnych 50. Powierzchnia Freshmarktów będzie wynosić od 250 do 400 mkw.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4835

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA