REKLAMA
REKLAMA

Lewiatan zwiększa ofertę marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2009 11:35

W maju oferta sieci sklepów Lewiatan została poszerzona o produkty marki własnej "Dobry produkt, dobra cena". Są to Żelki Malinki oraz Truskawki Pianki. Firma cały cas rozszerza portfolio produktów pod marką własną. Wśród produktów są zarówno dżemy, konserwy, ale też mleko czy czekolada.

REKLAMA

Obecnie wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia sieć zarządza ponad 2,2 tys. sklepów. Holding Lewiatan ma mocną pozycję na południu Polski m.in. Małopolsce czy Górnym i Dolnym Śląsku, obecnie firma postawi na rozwój w centrum kraju. - Chcemy zwiększyć liczbę sklepów w województwie łódzkim i mazowieckim. To duże wyzwanie, ponieważ większość sieci chce mieć lub ma już swoje sklepy w okolicach stolicy - wyjaśnia Wojciech Kruszewski.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA