Lewiatan zwiększa ofertę marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2009 11:35

W maju oferta sieci sklepów Lewiatan została poszerzona o produkty marki własnej "Dobry produkt, dobra cena". Są to Żelki Malinki oraz Truskawki Pianki. Firma cały cas rozszerza portfolio produktów pod marką własną. Wśród produktów są zarówno dżemy, konserwy, ale też mleko czy czekolada.

Obecnie wchodząca w skład Grupy Handlowej Emperia sieć zarządza ponad 2,2 tys. sklepów. Holding Lewiatan ma mocną pozycję na południu Polski m.in. Małopolsce czy Górnym i Dolnym Śląsku, obecnie firma postawi na rozwój w centrum kraju. - Chcemy zwiększyć liczbę sklepów w województwie łódzkim i mazowieckim. To duże wyzwanie, ponieważ większość sieci chce mieć lub ma już swoje sklepy w okolicach stolicy - wyjaśnia Wojciech Kruszewski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane