Lodówki z napojami przy kioskach, zimą będą pełnić funkcję promocyjną

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2009 09:14

Wielu kioskarzy zdecydowało się postawić w pobliżu swojej budki lodówki na napoje. Są z nich zadowoleni nawet przy minusowych temperaturach, chociaż zimą spełniają głównie rolę reklamową.

Coraz częściej idąc ulicą przy kioskach z prasą napotykamy lodówki z napojami. W lato chłodne napoje są popularne wśród klientów. A zimą? Właściciele kiosków podpisują z międzynarodowymi koncernami umowy bezterminowe. Lodówki mają stać obok budki z prasą dwanaście miesięcy w roku. Wydaje się, że lodówki zimą przestają pełnić swoją podstawową rolę, chłodzenia napojów, a stają się jedynie reklamowymi banerami.

- Nie wyłączam lodówki stojącej przy moim kiosku na zimę. Zwiększam tylko temperaturę chłodzenia, żeby napoje nie były zbyt zimne. Jednak sprzedaż produktów z lodówki zimą spada nawet o kiladziesiąt procent - informuje właścicielka kiosku działającego w pobliżu warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki.

Właściciele kiosków, przy których stoją lodówki na napoje, nie oczekują od koncernów zabierania urządzeń na zimę, nie przeszkadza im, że są one słabiej wykorzystywane, a nawet dostrzegają pewne korzyści.
- Klient, który przyzwyczai się do picia chłodnych napojów, nie kupuje ciepłych nawet zimą. Poza tym stojąca przy kiosku lodówka jest sygnałem dla przechodniów, że w moim kiosku może kupić coś do picia. Dla mnie może to oznaczać wzrost przychodów - zauważa właściciel kiosku usytułowanego przy jednej z głównych ulic w Warszawie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane