Lody dobrze jest ustawić w strefie impulsowej

Autor: Radosław Wałkuski, dla handlu.pl 22 kwietnia 2009 12:52

W PSS Społem w Wieliczce sezon na lody przeważnie rozpoczyna się w maju i trwa do końca sierpnia lub nawet połowy września. Klienci najchętniej wybierają powszechnie znane i mocno reklamowane marki.

- Zimą oczywiście sprzedaż jest na znikomym poziomie i raczej nie zamawia się lodów na ten okres. Jeżeli klienci decydują się już na nie, to kupują większe opakowania np. litrowe, albo rolady lodowe z zamiarem zjedzenia ich w domu - mówi Grażyna Leśniak, kierownik działu handlowego w spółdzielni w Wieliczce. - Sytuacja zmienia się na początku maja, choć w tym roku ze względu na ładną pogodę zainteresowanie mrożonymi słodkościami zaczęło być zauważalne już od świąt - wyjaśnia.


W wiosennym okresie na sklepowe sale wprowadzane są dodatkowe zamrażarki, mające pomieścić zwiększony asortyment lodowy. Jeżeli pozwalają na to warunki lokalowe - w strefie impulsowej ustawiane są niewielkie zamrażarki, zachęcające klientów stojących przy kasie do sięgnięcia po zimne smakołyki. Dodatkowo w sklepie pojawiają się liczne plakaty od producentów. - Zdarza się nam również robić degustacje. Producenci dają nam przeważnie na to dwa-trzy dodatkowe kartony. Dzięki temu zachęcamy naszych klientów do kupienia lodów, dajemy im też możliwość zapoznania się z nowymi smakami - opisuje nasza rozmówczyni.

Według niej największym powodzeniem cieszą się lody o dobrze ugruntowanej marce oraz te, które widoczne są w mediach. - Dobrze sprzedaje się Zielona Budka i Koral. Popularne są także produkty lokalnego producenta - B&G Krakowskie Lody z Rycerzykiem.
Lody zamawiane są z hurtowni współpracujących z różnymi producentami, dzięki czemu spółdzielnia ma w swojej ofercie różnorodne produkty.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,05

  • Śr

    5,52

  • Min

    4,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8143

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563051

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.