Lody familijne dobrze sprzedają się przed weekendami

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2009 11:03

Spadek sprzedaży lodów zimą nie dotyczy większych opakowań, ale drastycznie spada sprzedaż lodów impulsowych, dlatego właściciele sklepów redukują ilości zamawianych lodów.

- Ostatni raz zamówiłem lody na patyku i rożki, tzw. impulsowe, w połowie września. I nie wydaje mi się żebym zamówił kolejną partię wcześniej niż w marcu. Moi klienci kupują je tylko, gdy jest ciepło na dworze. Inaczej postępuję z większymi opakowaniami lodów, lodami familijnymi. Te staram się mieć w ofercie przez cały czas. Ich sprzedaż zwiększa się w okolicach weekendów bo lody są uzupełnieniem sobotnio-niedzielnych obiadów - twierdzi właściciel sklepu z Brwinowa.
Rynek lodów w Polsce to rynek sezonowy. Według analiz rynku okres od kwietnia do września stanowi 70 proc. całorocznej sprzedaży lodów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10690

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane