Lody familijne dobrze sprzedają się przed weekendami

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2009 11:03

Spadek sprzedaży lodów zimą nie dotyczy większych opakowań, ale drastycznie spada sprzedaż lodów impulsowych, dlatego właściciele sklepów redukują ilości zamawianych lodów.

- Ostatni raz zamówiłem lody na patyku i rożki, tzw. impulsowe, w połowie września. I nie wydaje mi się żebym zamówił kolejną partię wcześniej niż w marcu. Moi klienci kupują je tylko, gdy jest ciepło na dworze. Inaczej postępuję z większymi opakowaniami lodów, lodami familijnymi. Te staram się mieć w ofercie przez cały czas. Ich sprzedaż zwiększa się w okolicach weekendów bo lody są uzupełnieniem sobotnio-niedzielnych obiadów - twierdzi właściciel sklepu z Brwinowa.
Rynek lodów w Polsce to rynek sezonowy. Według analiz rynku okres od kwietnia do września stanowi 70 proc. całorocznej sprzedaży lodów.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane