REKLAMA
REKLAMA

Lody familijne dobrze sprzedają się przed weekendami

Autor: dlahandlu.pl 6 listopada 2009 11:03

Spadek sprzedaży lodów zimą nie dotyczy większych opakowań, ale drastycznie spada sprzedaż lodów impulsowych, dlatego właściciele sklepów redukują ilości zamawianych lodów.

REKLAMA
- Ostatni raz zamówiłem lody na patyku i rożki, tzw. impulsowe, w połowie września. I nie wydaje mi się żebym zamówił kolejną partię wcześniej niż w marcu. Moi klienci kupują je tylko, gdy jest ciepło na dworze. Inaczej postępuję z większymi opakowaniami lodów, lodami familijnymi. Te staram się mieć w ofercie przez cały czas. Ich sprzedaż zwiększa się w okolicach weekendów bo lody są uzupełnieniem sobotnio-niedzielnych obiadów - twierdzi właściciel sklepu z Brwinowa.
Rynek lodów w Polsce to rynek sezonowy. Według analiz rynku okres od kwietnia do września stanowi 70 proc. całorocznej sprzedaży lodów.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA