Lokalizacja i ceny to główne powody wyboru sklepu dyskontowego

Autor: dlahandlu.pl 29 grudnia 2009 12:13

Główny powód wyboru przez kupujących sklepu dyskontowego to lokalizacja i ceny. Dobra lokalizacja przyciąga do dyskontów 40 proc. klientów. Na ceny zwraca uwagę 41 proc. kupujących.

17 proc. z nich uważa, że w dyskontach znajduje produkty, które maja dobra jakość za dobrą cenę, 16 proc. , że są tam niskie ceny dla większości produktów, a 8 proc., że odbywają się atrakcyjne promocje. To dane dla ogółu sklepów dyskontowych. W przypadku Biedronki dobra lokalizacja jest najważniejsza dla 41 proc. kupujących, podczas gdy stanowi to główny powód do kupowania dla 32 proc. klientów Lidla. 18 proc. osób kupujących w Biedronce wybiera tę sieć ze względu na niskie ceny dla większości produktów. W przypadku klientów Lidla odsetek ten stanowi 11 proc.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11054

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane