Lustra to dobre dopełnienie monitoringu

Autor: dlahandlu.pl 27 listopada 2009 09:41

Lustra w sklepie wpływają na psychikę potencjalnego złodzieja, który w każdym miejscu czuje się zagrożony. Lustra sklepowe mogą funkcjonować samodzielnie, ale także być elementem funkcjonującego już w sklepie systemu monitoringu opartego na systemie kamer.


- Systemy monitoringu nie umożliwiają skutecznego nadzoru miejsc znajdujących się za regałami, nie pokazują również tego, co robi klient odwrócony plecami do kamery - zauważa pracownik firmy EB Lustra.

Właściciele sklepów, w których monitoring kamer wideo nie zapewnia pełnej ochrony, mogą zamontować lustra wspomagające kamery wideo.
- Lustra powinny być umieszczone w takim miejscu, aby umożliwić kamerze zarejestrowanie obrazu z niewidocznych miejsc. Lustra te gwarantują dyskretną obserwacje miejsc niewidocznych dla kamer wideo. Umożliwiają kontrolę dużej powierzchni obiektu z jednego punktu obserwacyjnego - wylicza specjalista.
W przypadku tego typu luster jakość widzianego obrazu jest dobra nawet z odległości kilkunastu metrów. Producenci maja w ofercie wiele luster o różnych kształtach, wymiarach i zastosowaniu. Najmniejsze kosztują od 100 zł netto, największe kilkaset złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane