PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Mövenpick wybiera sklepy, w których będą ich lody

Autor: portalspozywczy.pl 2 lipca 2009 09:24

Jedna z najbardziej ekskluzywnych światowych marek lodów, Mövenpick - The Art of Swiss Ice Cream w sierpniu pojawi się w najbardziej prestiżowych sklepach delikatesowych. Mimo że firma nie chce zdradzić, z którymi sieciami podpisuje umowy, nietrudno zgadnąć, że będą wśród nich zapewne delikatesy Almy, Bomi czy Piotra i Pawła.

REKLAMA

- Nasze lody nie będą jednak w każdej placówce wybranych, ekskluzywnych sieci a jednocześnie nie wykluczamy sprzedaży także poprzez pojedyncze, niezrzeszone placówki. Warunkiem jest doskonała lokalizacja, sklep musi być odwiedzany przez liczne grono naszych docelowych klientów - mówi Mikołaj Granuszewski, odpowiedzialny za rozwój konceptu w Polsce.

Należąca do Nestlé marka, chce dotrzeć do bardzo wyselekcjonowanej grupy konsumentów, dla których nie będzie problemem wydatek rzędu 20-30 zł za 500 ml lodów. - Nasza główna grupa docelowa to średnio ok. 1 proc. społeczeństwa. Kolejne 9 proc. będzie nasze produkty kupować okazjonalnie - mówi Martin Kostal, Counry Business Manager na Europę Centralną i Wschodnią.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16394

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA