Makro aktualizuje bazę danych prowadząc internetowe rozgrywki

Autor: dlahandlu.pl 7 stycznia 2010 09:55

Makro Cash and Carry Polska do 15 lutego prowadzi konkurs dla posiadaczy kart klienta. Nagrodami są nośniki pamięci przenośnej (pendrive) o pojemności 2 GB.


Warunkiem uczestnictwa wypełnienie do 31 stycznia ankiety aktualizacyjnej dostępnej na terenie hal Makro wraz z podaniem numeru karty klienta, numeru NIP firmy, imienia i nazwiska posiadacza karty, adresu e-mailowego i daty wypełnienia ankiety wraz z wyrażeniem zgody w ankiecie aktualizacyjnej na otrzymywanie informacji handlowych od Makro Cash and Carry. Ankietę aktualizacyjną można wypełnić także na stronie internetowej firmy. Zadaniem konkursowym jest internetowa gra zręcznościowa, do której link przesłany zostanie pod adres e-mailowy podany w ankiecie. Zwycięzcą konkursu zostanie osoba, która uzyska danego dnia jeden z 50 najlepszych wyników. Każdy posiadacz karty klienta może wziąć udział w konkursie nieograniczoną ilość razy, natomiast może tylko raz w okresie trwania konkursu zostać zwycięzcą.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane