Makro będzie sprzedawać linię marek własnych o 10-20 proc. taniej

Autor: dlahandlu.pl 24 listopada 2009 11:54

Grupa Metro przedstawiła nową strategię wprowadzenia do hurtowni sześciu marek dystrybuowanych na wyłączność w Makro. Ich wyróżnikiem ma być przystępna cena.

Wśród marek znalały się:

• ARO jest marką sprzedawana w cenie na poziomie ‘price entry', w asortymencie znajdują się zarówno artykuły żywnościowe jak i przemysłowe.
• Fine Food to marka kierowana zarówno do niezależnych handlowców, jak i do punktów usługowych.
• HoReCa Select zaopatruje gastronomię produkty żywnościowe oraz artykuły przemysłowe do wykorzystania w profesjonalnych kuchniach.
• H-Line skupiona jest na asortymencie przemysłowym, który gwarantuje rozwiązania dla hoteli i gastronomi.

• Rioba jest marką kawy i produktów koktajlowych kierowanych do barów, kawiarni, hoteli, firm i biur.

• Sigma kierowana jest do wszystkich grup klientów i ma za zadanie wspierać i ułatwiać organizację ich biur.

Ich średnie ceny będą o 10 - 20 procent niższe niż podobnych produktów innych marek. Metro Cash & Carry za cel postawiło sobie wzrost globalnej sprzedaży marek dystrybuowanych na wyłączność z obecnego poziomu (10%) na około 20% do 2012 roku. Bazując na wartościach z 2008 roku oznaczałoby to dochód rzędu 6 miliardów euro. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10870

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane