Makro Cash & Carry uruchamia dział wspierający kluczowych klientów

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2010 09:34

Od początku lutego w Makro Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa.

Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią ważną grupę odbiorców oferty MAKRO. Decyzja o powołaniu zespołu wynika z chęci dostosowania usług firmy do specyficznych potrzeb poszczególnych grup klientów.
Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach Makro.

Za współpracę z klientami profesjonalnymi będzie odpowiadał Leszek Jurczak, który z początkiem lutego obejmuje stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Jego następcą na stanowisku Menedżera ds. Klientów HoReCa został zaś Maurice Beurskens.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane