Makro Cash & Carry uruchamia dział wspierający kluczowych klientów

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2010 09:34

Od początku lutego w Makro Cash & Carry rozpoczyna funkcjonowanie Dział ds. Kluczowych Klientów, którego głównym zadaniem będzie dbałość o najwyższą jakość współpracy z sieciowymi klientami z sektora HoReCa.

Adresatami działań nowo powstałego zespołu są klienci sieciowi, którzy obok niezależnych przedsiębiorców stanowią ważną grupę odbiorców oferty MAKRO. Decyzja o powołaniu zespołu wynika z chęci dostosowania usług firmy do specyficznych potrzeb poszczególnych grup klientów.
Dodatkowym, nowym narzędziem mającym usprawnić działalność na rzecz klientów z grupy HoReCa jest usługa dowozu, dostępna obecnie w wybranych halach Makro.

Za współpracę z klientami profesjonalnymi będzie odpowiadał Leszek Jurczak, który z początkiem lutego obejmuje stanowisko Menedżera ds. Kluczowych Klientów. Jego następcą na stanowisku Menedżera ds. Klientów HoReCa został zaś Maurice Beurskens.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane