REKLAMA
REKLAMA

Makro jeszcze bardziej wchodzi w segment gastronomiczny

Autor: dla handlu.pl 13 kwietnia 2010 14:39

Makro jeszcze bardziej wchodzi w segment gastronomiczny

Makro Centrum Rozwoju Firm chce szerzej przedstawić swoją markę HoReCa Select właścicielom restauracji i hoteli.

REKLAMA
HoReCa Select to profesjonalna linia produktów przeznaczona dla klientów z sektora gastronomiczno-hotelarskiego. Marka ta oferuje wysokiej jakości produkty spożywcze (m.in. warzywa mrożone, wędliny, ryby) oraz artykuły przemysłowe (m.in. garnki, noże i inne akcesoria), potrzebne do prowadzenia restauracji na najwyższym poziomie.

Makro proponuje także profesjonalny sprzęt gastronomiczny, sygnowany marką HoReCa Select - piekarniki, frytkownice, zmywarki, tostery i inne. 

Makro prowadzi 29 hal sprzedaży hurtowej w całej Polsce. Dostarcza towary dla branży detalicznej i Horeca.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA