Makro proponuje kolejne tematy szkoleń dla sklepikarzy

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2009 15:20

MAKRO Centrum Rozwoju Firm poszerza ofertę bezpłatnych szkoleń dla właścicieli niezależnych sklepów detalicznych oraz przedsiębiorców planujących rozpoczęcie działalności w branży handlowej. Dotychczas z warsztatów skorzystało 1100 przedsiębiorców.

Warsztaty, które odbywają się w stołecznym MAKRO Centrum Rozwoju Firm, skierowane są zarówno do właścicieli, osób zarządzających oraz personelu niezależnych sklepów, jak i do tych, którzy w najbliższym czasie planują rozpoczęcie działań w branży detalicznej.

Do trzech warsztatów z zakresu obsługi klienta, merchandisingu (zarządzania półką) oraz layoutu sklepu dołącza osiem zupełnie nowych bloków tematycznych:
• Asortyment w sklepie, polityka cen, marże i narzuty
• Logistyka i magazynowanie
• Reklamacje - obsługa wymagającego klienta
• Otoczenie, klienci i konkurencja
• Bezpieczeństwo i higiena pracy
• Jak być szefem
• Ochrona małego sklepu
• Promuj się! Promocja i marketing

W czasie zajęć na temat reklamacji omawiane są przepisy i akty prawne związane z procesem reklamacyjnym, różnice między odpowiedzialnością sprzedawcy, rękojmią i gwarancją, profile klientów w procesie reklamacyjnym - metody i techniki radzenia sobie w różnych sytuacjach.

Wszystkie warsztaty prowadzone są przez ekspertów MAKRO Cash & Carry. Zajęcia odbywają się w Warszawie w MAKRO Centrum Rozwoju Firm (al. Jerozolimskie 184) w godzinach 10:00 - 17:00, z przerwą obiadową. Uczestnicy otrzymują wszystkie materiały informacyjne po odbytym szkoleniu.

Aby wziąć udział w bezpłatnych warsztatach trzeba zgłosić chęć uczestniczenia do Punktu Obsługi Klienta w najbliższej hali, konsultanta lub bezpośrednio do MAKRO Centrum Rozwoju Firm. Nie trzeba być przy tym klientem sieci Makro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11012

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane