Makro uruchomiło internetowy dział obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 25 lutego 2010 14:59

Od 10 lutego klienci Makro Cash & Carry korzystają z wirtualnego działu obsługi klienta, w którym wszystkie najważniejsze formalności można załatwić, nie wychodząc z domu czy biura.

Wirtualne biuro obsługi umożliwia przede wszystkim szybką i prostą rejestrację w bazie klientów Makro. Wystarczy, że przedsiębiorca, który chciałby otrzymać kartę klienta, wypełni elektroniczny formularz dostępny na stronie http://edok.makro.pl. Wizyta w hali jest konieczna jedynie w celu dokończenia rejestracji - przedstawienia stosownych dokumentów i wydania karty.

Wśród funkcji internetowego działu obsługi klienta znalazła się również możliwość aktualizacji danych czy zgłoszenie zapotrzebowania na dodatkową kartę Makro. Klient może także prosić o wydanie duplikatu faktury.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane