REKLAMA
REKLAMA

Małe polskie sklepy uczą się od zagranicznych sieci

Autor: dlahandlu.pl 19 października 2009 13:24

Zdaniem specjalistów z Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur ekspansja na polskim rynku dużych sieci handlowych spowodowała, że polskie sklepy podjęły z nimi walkę ich metodami: modernizują oni lokale, skuteczniej wykorzystują instrumenty marketingowe wprowadzone przez duże sieci i są bardziej elastyczne w działaniach.

REKLAMA
Jednym z elementów konkurencji jest konsolidacja sklepikarzy w większe podmioty, które mają większe możliwości inwestowania w nowoczesne technologie sprzedaży. Małe polskie sieci w ramach działań konkurencyjnych nauczyły się optymalizacji oferty asortymentowej, profesjonalnego wprowadzania produktów do sieci, efektywnego zagospodarowania powierzchni sprzedażowej i działań promocyjnych w sklepach.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13616

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA