Mali producenci chętnie wybierają do współpracy mniejsze sieci

Autor: gazeta.pl 28 października 2009 10:34

Olsztyński browar Kormoran, producent regionalnego jednak docenianego piwa Warmiak nie współpracuje z sieciami hipermarketów i supermarketów. Andrzej Olkowski, członek zarządu Kormorana tłumaczy, że warunkin arzucane przez nie są dla małych producentów nie do zaakceptowania - czytamy na portalu gazeta.pl.

Andrzej Olkowski: Nasze piwa, w tym Warmiaka, sprzedajemy w ponad stu punktach w mieście. Oczywiście nie wszystkie małe i średnie sklepy mają pełny asortyment, ale w każdym można znaleźć nasze piwo. Nie ma nas w super- i hipermarketach.
- Małemu producentowi, jakim jest Browar Kormoran, nie po drodze z sieciami sklepów wielkopowierzchniowych. Duże opłaty za miejsce na półce, opłata za gazetkę reklamową, procent od sprzedaży, żądania wysokiego rabatu przy wystawieniu produktu w eksponowanym miejscu. Dlatego nie współpracujemy z dużymi sieciowymi marketami - mówi w wywiadzie udzielonym olsztyńskiej Gazecie Wyborczej.
I podkreśla, że nawet, jeśli sprzedaż piwa dzięki współpracy z wielkimi marketami by wzrosła, to browar nie będzie miał z tego żadnego zysku.
- To się nie opłaca - mówi Andrzej Olkowski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane