Mały sklep może dobrze funkcjonować przy hipermarkecie
W galerii handlowej przy supermarkecie Tesco w Warszawie działa sklep z wąskim asortymentem - alkoholem i pieczywem. Kilka miesięcy temu sklep był położony dalej od wejścia/wyjścia i ciągu komunikacyjnego, łączącego okolice kas z parkingiem. - Moim pomysłem było oferować artykuły, po które klienci dość często przychodzą do sklepu, i które chcą kupić szybko i wyjść. Mój wybór padł na pieczywo i alkohole - informuje właściciel sklepu.
Właściciel sklepu nie był do końca pewien czy właściciel powierzchni handlowej wydzierżawi mu lokal. Okazało się to możliwe, jednak sklep był usytuowany na uboczu. Potwierdzała się zasada, że im dalej od wejścia tym sprzedaż niższa. Dlatego właściciel wykorzystał okazję i zmienił lokalizację. - Kiedy tylko dowiedziałem się, że likwiduje się kwiaciarnia, postanowiłem ubiegać się o zmianę lokalu. Dziś dzięki temu, że jestem blisko wejścia klienci mogą dosłownie wpaść i wypaść z zakupami, a ja mam wyższe zyski - twierdzi właściciel sklepu.
Nowy lokal miał tę samą powierzchnię i podobny kształt, tak że wyposażenie nie musiało być wymieniane. Nowy lokal ma za to wyższy czynsz. Właściciel sklepu przekonuje, że wzrost przychodów mu to rekompensuje.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- Sb 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Sb 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
-
Max
23,06
-
Śr
16,61
-
Min
11,96