Marki własne Tesco napędzają sprzedaż sieci

Autor: Cezary Szczepański, dlahandlu.pl 13 sierpnia 2009 12:00

Piwa "Rastiger" i wina "Selected for Tesco" z miesiąca na miesiąc notują coraz lepsze wyniki. Wzrost sprzedaży takich produktów skłoniła nas do wprowadzenia nowej marki wódki - "Volter" - poinformował rzecznik prasowy Tesco Polska, Michał Kubajek.

- Marki dyskontowe zdobywają sobie coraz większe uznanie klientów, którzy rezygnują z produktów markowych - zapewnia Kubajek. Klienci Tesco w tym roku nie zmienili jednak znacząco swoich nawyków dotyczących zakupu alkoholi. Kupują to samo co przed kryzysem, ale wybierając marki dyskontowe Tesco oszczędzają na swoich zakupach nawet do 20 proc. - informuje przedstawiciel sieci Tesco.
- Stale poszerzamy nasz asortyment, w czerwcu wprowadziliśmy do sprzedaży 300 nowych produktów dyskontowych, w tym alkoholi - mówi Michał Kubajek. Wszystko oczywiście w dyskontowych cenach - dodaje.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane