Maspex uczy sklepy zarządzać półką z sokami

Autor: dlahandlu.pl 26 października 2009 12:19

Na jesiennej edycji "Konferencji Handlowej 2009", zorganizowanej przez Mazowiecką Agencję Handlową Społem Maspex przedstawił projekt tworzenia planogramów dla całej kategorii produktów (np. soków), należących do różnych producentów. Tworzenie takich planogramów ma na celu uporządkowanie i usystematyzowanie półek towarowych.

Wdrożenie systemu Category Management jest procesem składającym się ośmiu podstawowych etapów:

- opracowanie danych dla danej kategorii - w oparciu o strategię działania detalisty,
- zdefiniowanie strategii dla danej kategorii - dla producenta, detalisty, konsumenta,
- opracowanie planu wdrożenia projektu,
- opracowanie różnych wariantów - dla każdej placówki indywidualnie,
- stworzenie planogramów - szykowane są różne wersje i wybierana jest najlepsza,
- dystrybucja oraz wdrożenie planogramów w placówkach,
- kontrola i monitoring półki,
- okresowa aktualizacja planogramów.

Przy wdrażaniu tego systemu niezbędne jest aby, zarówno producent jak i detalista wyznaczyli osoby nadzorujące cały projekt, tak aby nie było problemów w wymianie informacji pomiędzy obiema stronami. Spółdzielenie Społem są zainteresowane włączeniem się w ten projekt i skorzystaniem z wiedzy oferowanej przez Maspex.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane