Materiały reklamowe w sklepach sprawdzają się wobec produktów impulsowych

Autor: retailnet.pl 3 września 2009 12:29

Materiały POS wykorzystujemy do promocji cenowych, obniżek, prezentowania nowości oraz przekazywania informacji o akcjach specjalnych, np. kampaniach wizerunkowych, konkursach i loteriach - mówi portalowi retailnet.pl szefowa marketingu sklepów Eko.

- Najczęściej stosujemy takie formy, jak: osłonki cenowe, wobblery, plakaty oraz hangery. Materiały POS w mniejszym stopniu oddziałują na wzrost sprzedaży produktów marek, co do których klienci są lojalni, np. kawy czy piwa, a szczególnie efektywne okazują się w przypadku artykułów dla dzieci, produktów impulsowych, słodyczy i napojów - mówi Katarzyna Jurewicz, p.o. dyrektora działu marketingu EKO Holding SA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane