Miejsca parkingowe decydują, który sklep wybiorą klienci

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 12 listopada 2009 09:01

Miejsca parkingowe decydują, który sklep wybiorą klienci

Często o miejscu dokonania zakupów decyduje nie tylko jaki sklep ma asortyment, ale także jaki oferuje komfort zakupów. Na to składa się kilka czynników, m.in. bliskość miejsca postojowego. Wie o tym właściciel sklepu z Pruszkowa. Po długich staraniach udało mu się oficjalnie zarezerwować miejsca parkingowe dla klientów sklepu.


- Większość moich klientów porusza się samochodem. A zaparkowanie w naszym mieście nie jest łatwe. Dlatego postanowiłem zadbać o wygodę klientów mojego sklepu. Poszedłem do Urzędu Miasta, odesłano mnie do zarządu dróg. Napisałem podanie, ponaglałem, dowiadywałem się. Po kilku miesiącach uzyskałem oficjalną zgodę na oznaczenie dwóch miejsc parkingowych przed sklepem. Oczywiście nie rozwiązuje to do końca problemu z parkowaniem, ale klienci mają większą pewność postoju w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu - przekonuje właściciel sklepu ogólnospożywczego z Pruszkowa.

I dodaje, że te wielomiesięczne starania miały jak najbardziej sens, bo osoby, które blisko zaparkowały samochód robią większe zakupy, bo nie muszą ich daleko dżwigać. - Zamiast jednej wody kupią zgrzewkę - dodaje właściciel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane