Mieszkańcy dużych miast nie są lojalnymi klientami

Autor: Rzeczpospolita 23 marca 2010 08:50

Jak wynika z najnowszego badania firmy badawczej Market Side przeprowadzonego w marcu na reprezentatywnej próbie mieszkańców miast większych niż 100 tys. mieszkańców, aż 47 proc. ankietowanych robi zakupy w Biedronce. Kolejne w badaniu sieci: Real i Carrefour, zanotowały po 33 proc. wskazań - informuje Rzeczpospolita.

Maciej Bartmiński, prezes Market Side wyjaśnia na łamach Rzeczpospolitej, że słabsza pozycja sieci, takich jak Auchan czy Kaufland wynika z mniejszej liczby sklepów w dużych miastach.
Zdecydowanie nie jesteśmy lojalnymi konsumentami. Z badań firmy wynika, że jedynie 27 proc. robi zakupy w tylko jednej sieci handlowej. Jak zauważa Rzeczpospolita, wyniki nie są zaskoczeniem, ponieważ polski rynek handlowy jest zdecydowanie najbardziej różnorodny w Europie. Nie dość, że działa u nas w zasadzie cała czołówka największych firm handlowych, to jeszcze ciągle trzyma się mocno kilkadziesiąt tysięcy tradycyjnych sklepów spożywczych, których ogółem jest w Polsce ok. 100 tys.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane