Mleko Łaciate było najbardziej dochodowym towarem 2009 roku
Mleko Łaciate otrzymało tytuł "Towar Roku 2009". Tym samym uznane zostało przez detalistów za najbardziej dochodowy produkt w kategorii mleko.
Trzynastą edycję badania "Towar Roku" przeprowadził w grudniu 2009 Instytut Badania Rynku i Opinii Publicznej Millward Brown SMG/KRC na zlecenie wydawcy tytułu "Detal Dzisiaj". Jego celem było wyłonienie w 32 kategoriach FMCG (22 spożywczych
i 10 chemiczno-kosmetycznych) produktów, które w 2009 roku detaliści uznali za najbardziej dochodowe. Badanie zostało przeprowadzone wśród detalistów placówek handlu mało- i wielko-powierzchniowego.
W kategorii mleko - za "Towar Roku 2009" detaliści uznali Łaciate, produkowane przez SM Mlekpol - lidera branży mleczarskiej, który posiada około 40% udziału w rynku mleka UHT. Marka Łaciate funkcjonuje na rynku od 1996 roku.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Nd 17:30 IMM: Zakaz handlu skutkuje wysypem reklam sklepów
- Nd 15:34 A Centrum buduje się w Inowrocławiu
- Sb 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- Sb 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Sb 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Sb 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- Sb 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- Sb 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł