PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Młodzi ludzie na codziennych zakupach wybierają znane marki

Autor: Dziennik Łódzki 12 października 2009 13:07

Z badania wynika, że mimo kryzysu wolimy płacić więcej za produkty markowe, niż wrzucać do koszyka tańsze, ale też i gorsze towary. Jakość cenią głównie ludzie młodzi - zaznaczają eksperci, podaje Dziennik Łódzki.


Stowarzyszenie ProMarka, skupiające blisko 30 producentów kosmetyków, żywności i środków czystości, przyjrzało się temu, co Polacy wrzucają do koszyka podczas codziennych zakupów. - Po raz pierwszy jednak z badań wynika, że Polacy bardziej niż na cenę zwracają uwagę na jakość - powiedział Rafał Szysz, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka.

Z raportu wynika, że najchętniej sięgamy po markowe kremy, kosmetyki i pasty do zębów. Mimo że kosztują więcej, to i tak są chętnie kupowane przez ponad 70 proc. Polaków. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku zakupu środków czystości, żywności, ubrań, a nawet paliw i olejów silnikowych. Co ciekawe, na jakość np. piwa czy właśnie paliwa większą uwagę zwracają panowie. Kobiety sięgają częściej po markową kawę, przyprawy i produkty higieniczne.

Zdaniem Pawła Kowalskiego z wydziału marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, właśnie ludzie młodzi przede wszystkim stawiają na jakość, nie na cenę. Nawet jeśli nie należą do zamożnych.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11364

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane