REKLAMA
REKLAMA

Młodzi ludzie na codziennych zakupach wybierają znane marki

Autor: Dziennik Łódzki 12 października 2009 13:07

Z badania wynika, że mimo kryzysu wolimy płacić więcej za produkty markowe, niż wrzucać do koszyka tańsze, ale też i gorsze towary. Jakość cenią głównie ludzie młodzi - zaznaczają eksperci, podaje Dziennik Łódzki.

REKLAMA

Stowarzyszenie ProMarka, skupiające blisko 30 producentów kosmetyków, żywności i środków czystości, przyjrzało się temu, co Polacy wrzucają do koszyka podczas codziennych zakupów. - Po raz pierwszy jednak z badań wynika, że Polacy bardziej niż na cenę zwracają uwagę na jakość - powiedział Rafał Szysz, dyrektor generalny Stowarzyszenia ProMarka.

Z raportu wynika, że najchętniej sięgamy po markowe kremy, kosmetyki i pasty do zębów. Mimo że kosztują więcej, to i tak są chętnie kupowane przez ponad 70 proc. Polaków. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku zakupu środków czystości, żywności, ubrań, a nawet paliw i olejów silnikowych. Co ciekawe, na jakość np. piwa czy właśnie paliwa większą uwagę zwracają panowie. Kobiety sięgają częściej po markową kawę, przyprawy i produkty higieniczne.

Zdaniem Pawła Kowalskiego z wydziału marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, właśnie ludzie młodzi przede wszystkim stawiają na jakość, nie na cenę. Nawet jeśli nie należą do zamożnych.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA