REKLAMA
REKLAMA

Młodzież można przyciągnąć do sklepu nietypowymi artykułami spożywczymi

Autor: dlahandlu.pl 4 listopada 2009 09:45

Waniliowa cola jest popularna wśród młodzieży. Znają ją z zagranicznych wyjazdów. Dzięki pomysłowości handlowców coraz częściej mogą go kupić także w polskich sklepach.

REKLAMA

Koncern Coca-Cola sprzedaje w Polsce trzy odmiany swojego sztandarowego produktu: klasyczną Coca-Colę, Coca-Colę Zero i Coca-Colę Light. Jednak portfolio amerykańskiego producenta napojów w innych krajach jest szersze. Popularnością wśród młodych osób cieszy się Coca - Cola o smaku waniliowym. Konsumenci przywożą ją z zagranicznych wyjazdów lub kupują w internecie. Ceny tego napoju w serwisach aukcyjnych wahają się od 4,5 złotych za litr napoju sprowadzonego z Ukrainy do 8,5 złotego za niemiecką Coca-Colę Vanilla. Okazuje się, że w poszukiwaniu waniliowej coli nie trzeba przeszukiwać wirtualnych sklepów. Jest sprzedawana także w tradycyjnych sklepach.

- Tym rodzajem Coli zainteresowała mnie córka. Piła ją jeżdżąc do Berlina i Wielkiej Brytanii. Jeden z moich znajomych regularnie podróżuje do Niemiec. Poprosiłem go, żeby przywiózł mi kilka zgrzewek półlitrowych butelek napoju. Pierwsza partia rozeszła się błyskawicznie, głównie dzięki córce i jej znajomym. Obecnie sprzedaję ponad dwadzieścia półlitrowych butelek w tygodniu - informuje właściciel osiedlowego sklepu ogólnospożywczego położonego na warszawskiej Ochocie.
Waniliowy smak coli nie jest tani. Właściciel sklepu wycenił półlitrową butelkę na 8,5 złotego.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA