Mniej zamożni klienci także stanowią grupę docelową Krakowskiego Kredensu

Autor: dlahandlu.pl 7 kwietnia 2010 09:04

Punkty Krakowskiego Kredensu przyciągają różne grupy klientów. - Przychodzą do nas głównie zamożniejsi klienci, ale coraz częściej odwiedzają nas także ci o mniej zasobnym portfelu, którzy decydują się na skromniejsze, nieraz nawet symboliczne, porcje naszych produktów. Klienci kojarzą nas przede wszystkim z wyrobami mięsnymi, ale coraz większym powodzeniem cieszą się przetwory owocowe, nalewki i makarony - dowiedzieliśmy się od jednej z pracownic stoiska w CH Reduta.

Krakowski Kredens spółka z.o.o. rozpoczęła działalność 15 maja 2007 roku. W ramach prowadzonej działalności tworzy produkty spożywcze Premium pod nazwą Krakowski Kredens oraz rozwija własna sieć sprzedaży. 100 proc. udziałów w spółce posiada Alma Market S.A.

Produkty Krakowskiego Kredensu znajdują się w ofercie każdego sklepu Alma Delikatesy oraz w ofercie sklepu internetowego prowadzonego przez Alma Market.


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane