Mniejsze sklepy kupują własne lodówki, bo producenci mają wygórowane wymagania ekspozycyjne

Autor: Marcin Złoch, dlahandlu.pl 3 listopada 2009 08:56

Mniejsze sklepy kupują własne lodówki, bo producenci mają wygórowane wymagania ekspozycyjne

Własna lodówka w sklepie oznacza, że nie trzeba dostosowywać się do wymagań stawianych przez producentów towarów wymagających chłodzenia.Nie zawsze właściciele sklepów korzystają z oferty wstawienia do sklepu lodówki należącej do producenta np. jogurtów. Zdarza się, że korzystniej dla handlowca jest kupić urządzenie chłodnicze.

- Lodówki w moim sklepie są moją własnością. Pomimo wielu propozycji ze strony przedstawicieli handlowych producentów zdecydowałem się kupić lodówkę na nabiał i zamrażarkę na lody. Jedynym odstępstwem jest lodówka na napoje. Korzystam z lodówki dostarczonej przez koncern - informuje właściciel sklepu osiedlowego z Żyrardowa.
Właściciel sklepu decydując się na zakup urządzeń chłodniczych musi ponieść ich koszt, a także finansować ewentualne naprawy. Nie musi jednak przywiązywać wagi do zawartości, ani do rozmieszczenia produktów na półkach lodówki.
- W moich lodówkach mogę mieszać towary różnych marek. Nie muszę dbać o ekspozycję według wzorca narzucanego przez producenta. Poza tym nie muszę obawiać się, że gdy np. do lodówki Danone wstawię produkty Bakomy, stracę dotychczasowe rabaty od przedstawiciela handlowego. A spotkałem się z taką sytuacją. Oczywiście lodówki należące do producentów dobrze sprawdzają się w przypadku sklepów o większej powierzchni. Mój sklep ma 30 mkw. i miałbym problem ze zmieszczeniem osobnej lodówki dla każdej marki - przekonuje właściciel sklepu.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane