Monitoring wizyjny pozwala też liczyć klientów

Autor: dlahandlu.pl 4 grudnia 2009 14:28

Bezpieczeństwo, komfort pracy i redukcja kradzieży - takie zalety korzystania z monitoringu wizyjnego wymieniają sprzedawcy detaliczni. Badanie przeprowadzono wśród szwedzkiego sektora handlowego.

Wyniki przeprowadzonej ankiety wykazały, że głównym powodem, dla którego właściciele sklepów wdrażają monitoring wizyjny, jest chęć zapobieżenia kradzieżom lub możliwość ich udowodnienia w sytuacji, kiedy takie incydenty zaistnieją. Wielu uczestników badania podkreślało konieczność wykorzystania sprzętu oferującego odpowiednią jakość obrazu i przewagę rozwiązań cyfrowych nad analogowymi.

Podobne rozwiązania przyjmują się także na polskim rynku. 

- Nie chodzi tu jedynie o zapobieganie kradzieżom, ale również inne użyteczne funkcje, które kamery IP mogą zaoferować handlowcom, w tym zliczanie klientów, monitorowanie ich ruchu w sklepie, wskazywanie miejsc, gdzie się zatrzymują ,etc. Takie dane mają istotne przełożenie na wyniki sprzedaży - mówi Agata Majkucińska z Axis Communications.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane