Mrożoną pizzę kupują młodzi klienci

Autor: dlahandlu.pl 8 marca 2010 08:41

Mrożona pizza ze względu na przystępną cenę, łatwość przechowywania i przygotowania znajduje wielu amatorów. Według statystyk producentów mrożona pizza jest bardziej popularna wśród młodych konsumentów. Przestaje być produktem sezonowym. Jedynie okres świąteczny, ze względu na tradycyjny charakter, to czas zmniejszonej sprzedaży.

- Wśród kupujących przeważają osoby od 18 do 35 roku życia. Nie kupują pizzy na zapas. Przeważnie zadowalają się jednym opakowanie. Najpopularniejszym wariantem jest pizza z szynką - informuje sprzedawczyni ze sklepu samoobsługowego.

Opinię handlowca potwierdzają analizy. Amatorzy mrożonej pizzy zdecydowanie wolą jej mięsne niż bezmięsne warianty. Według danych firmy Nielsen stosunek ich sprzedaży wynosi odpowiednio 60 do 40 %. Trzy najlepiej sprzedające się warianty smakowe to kolejno: szynka, salami i pieczarki. - Bardzo duże znaczenie podczas pierwszego zakupu pizzy ma opakowanie. Potem klienci przeważnie kupują już sprawdzone i znane produkty. Ważny jest rozmiar pudełka, który zapowiada wielkość pizzy. Jednak zdarza się, że wyrób wewnątrz jest sporo mniejszy. Dlatego nasi klienci chętnie wybierają pizzę zapakowane w folię. Bez trudu oceniają wielkość i jakość dodatków - informuje sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane