REKLAMA
REKLAMA

Musli rotuje na półce słabiej niż płatki kukurydziane

Autor: dlahandlu.pl 2 kwietnia 2010 10:44

Rynek płatków zbożowych dzieli się na dwa segmenty: płatki tradycyjne i musli. - Wydaje mi się, że najczęstszymi konsumentami płatków są dzieci. Sądzę tak dlatego, że kupują je głownie młode kobiety. Mam na myśli płatki śniadaniowe kukurydziane i pszenne z dodatkami smakowymi. Niekwestionowanym liderem jest marka Nestle corn flakes, w następnej kolejności są kupowane płatki śniadaniowe: Nesquik, Jaśki, Mlekołaki - wylicza sprzedawczyni z osiedlowego sklepu spożywczego.

REKLAMA

 

 

Według niej płatki śniadaniowe bez dodatków smakowych oraz musli są preferowane raczej przez osoby w wieku 25-35 lat. Natomiast płatki owsiane i jęczmienne kupują przeważnie osoby starsze.

 

- Najpopularniejsze musli to tradycyjne, czyli mieszanka płatków owsianych i pszennych z dodatkiem rodzynek i orzechów laskowych oraz musli tropikalne - mieszanka wzbogacona suszonymi owocami tropikalnymi. Musli sprzedaje się dużo gorzej od zwykłych płatków. Mniej więcej co dziesiąta paczka zawiera musli - informuje sprzedawczyni.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA