Muszkieterowie chcą stworzyć nowy format sklepów, pasujący do dużych miast

Autor: portalspozywczy.pl 4 września 2009 13:20

Firma ITM zarządzająca w Polsce siecią sklepów Intermarche i Bricomarche modyfikuje strategię rozwoju i chce wejść ze swoimi palcówkami do dużych miast. W zdobyciu nowych rynków ma jej pomóc nowy format sklepu - dowiedział się portalspozywczy.pl.

Od ponad 12 lat sieć rozwijała się otwierając swoje sklepy w małych i średnich miastach naszego kraju, teraz chce sięgnąć po klienta z największych polskich metropolii. - Będą to większe sklepy. W przypadku Intermarche będzie to powierzchnia między 1,5 a 2,5 tys. mkw. Jeśli chodzi o Bricomarche, będzie to ok. 2 tys. mkw. Obecnie standard to ok 1,4 tys. mkw. - dodaje Philippe Jammes, dyrektor generalny ITM.
Firma nie przewiduje jednak wprowadzenia na rynek nowych z nanych z rynku francuskiego szyldów sklepów. Nowe formaty będą działały pod szyldami Brico- oraz Intermarche.
Muszkieterowie to prawie140 supermarketów spożywczych Intermarché oraz ponad 6 sklepów typu „dom i ogród" pod szyldem Bricomarché.
Sieć jest pod względem obrotów największą grupą franczyzową w Polsce. W 2008 r. jej obroty przekroczyły 2,8 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10674

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane