Muszkieterowie inwestują w rozwój małego formatu sklepów na wsiach

Autor: portalspozywczy.pl 13 października 2009 13:02

- Widzimy duże możliwości rozwoju naszego konceptu o powierzchni 700 mkw. w najmniejszych miejscowościach gdzie grunty są w miarę tanie i łatwe do pozyskania - mówi Marek Feruga, członek zarządu ITM Polska, spółki odpowiedzialnej za rozwój Grupy w Polsce.

- Obecnie wchodzimy do coraz mniejszych miejscowości, gdzie możemy zaaplikować koncept sklepu o małej powierzchni, który doskonale sprawdza się w tego typu lokalizacjach - wyjaśnia Feruga.

Obecnie Grupa Muszkieterów ma na południu Polski kilka sklepów w miejscowościach o populacji ok. 3,5 tys. mieszkańców. - Liczymy jednak, że nasze sklepy będą odwiedzać ludzie mieszkający wokół tej miejscowości, ponieważ zagęszczenie mieszkańców w okolicy jest duże - tłumaczy przedstawiciel Grupy Muszkieterów.

Według Ferugi na południu kraju można z powodzeniem realizować tego typu inwestycje, na północy czy na wschodzie sytuacja jest o wiele trudniejsza. Tam wokół mniejszych miejscowości jest pusto, więc realizacja inwestycji jest obarczona dużym ryzykiem - mówi Marek Feruga. - W zależności od regionu próbujemy wprowadzać do małych miejscowości mniejsze format. Na południu małe sklepy radzą sobie doskonale - dodaje.
W 2010 r. liczba sklepów tej sieci wzrośnie zgodnie z planem do ponad 260 punktów. Docelowo ITM planuje w Polsce sieć liczącą 800 sklepów Intermarche i 400 Bricomarche

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane