MyEcolife chce się mocniej rozwijać w internecie, poszerzając ofertę

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 18 lutego 2010 09:02

MyEcolife chce się mocniej rozwijać w internecie, poszerzając ofertę

Spółka MyEcolife z siedzibą w Warszawie będzie się rozwijać w oparciu o własną markę. - Nie interesuje nas fuzja z większą siecią sklepów z żywnością ekologiczną. Sami będziemy rozwijać naszą markę w oparciu o własne, unikalne produkty. Nie tylko żywność, ale i środki czystości - mówi Katarzyna Wieczorek, marketing manger w MyEcolife. Strategicznym założeniem firmy jest ustabilizowanie sprzedaży oraz znaczący wzrost udziału kanału internetowego.

MyEcolife zamierza również znacznie poszerzyć ofertę. W 2008 roku, gdy firma weszła na rynek, zaczynała z trzema kategoriami produktów. Obecnie jest ich ponad 80 w 14 kategoriach, a prognozy na 2010 zakładają zwiększenie do 120. Celem firmy jest, by w 2011 rozpocząć z asortymentem około 300 produktów. 

MyEcolife oprócz sklepu internetowego posiada stoiska w stołecznych centrach handlowych (Galeria Mokotów, Blue City) oraz sprzedaje produkty m.in. w sieciach Piotr i Paweł oraz Real.
W ofercie firmy są m.in. makarony, płatki kukurydziane, bakalie, ketchup oraz żywność dla dzieci i niemowląt - wszystkie produkty najwyższej jakości i z certyfikatem "Rolnictwa Ekologicznego". Firma sprzedaje także ekologiczne wędliny i wspomniane już środki czystości.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,98

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7891

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558649

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.