MyEcolife chce się mocniej rozwijać w internecie, poszerzając ofertę

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 18 lutego 2010 09:02

MyEcolife chce się mocniej rozwijać w internecie, poszerzając ofertę

Spółka MyEcolife z siedzibą w Warszawie będzie się rozwijać w oparciu o własną markę. - Nie interesuje nas fuzja z większą siecią sklepów z żywnością ekologiczną. Sami będziemy rozwijać naszą markę w oparciu o własne, unikalne produkty. Nie tylko żywność, ale i środki czystości - mówi Katarzyna Wieczorek, marketing manger w MyEcolife. Strategicznym założeniem firmy jest ustabilizowanie sprzedaży oraz znaczący wzrost udziału kanału internetowego.

MyEcolife zamierza również znacznie poszerzyć ofertę. W 2008 roku, gdy firma weszła na rynek, zaczynała z trzema kategoriami produktów. Obecnie jest ich ponad 80 w 14 kategoriach, a prognozy na 2010 zakładają zwiększenie do 120. Celem firmy jest, by w 2011 rozpocząć z asortymentem około 300 produktów. 

MyEcolife oprócz sklepu internetowego posiada stoiska w stołecznych centrach handlowych (Galeria Mokotów, Blue City) oraz sprzedaje produkty m.in. w sieciach Piotr i Paweł oraz Real.
W ofercie firmy są m.in. makarony, płatki kukurydziane, bakalie, ketchup oraz żywność dla dzieci i niemowląt - wszystkie produkty najwyższej jakości i z certyfikatem "Rolnictwa Ekologicznego". Firma sprzedaje także ekologiczne wędliny i wspomniane już środki czystości.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10724

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane