REKLAMA
REKLAMA

Na lodówkach z piwem pojawią się ostrzeżenia przed alkoholem

Autor: dlahandlu.pl 8 września 2009 10:11

Kompania Piwowarska od września rusza z nową kampanią informacyjną promującą odpowiedzialne spożywanie piwa. - Będzie ona widoczna również w sklepach, gdzie m.in. na lodówkach z naszymi produktami pojawią się oznaczenia kampanii „Żyj odpowiedzialnie" - mówi Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. corporate affairs w Kompanii Piwowarskiej.

REKLAMA
Według niego wprowadzenie znaku „Żyj odpowiedzialnie" jest kontynuacja działań branżowych prowadzonych przez producentów piwa zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. - W ubiegłym roku na butelkach i puszkach piwa produkowanych przez członków ZPPP pojawił się znak „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" a od lipca tego roku reklamy telewizyjne i kinowe opatrzone są hasłem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich" - wylicza przedstawiciel Kompanii.
W najbliższej przyszłości kampanii towarzyszyć ma specjalnie przygotowany na tę okazję konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA