Na lodówkach z piwem pojawią się ostrzeżenia przed alkoholem

Autor: dlahandlu.pl 8 września 2009 10:11

Kompania Piwowarska od września rusza z nową kampanią informacyjną promującą odpowiedzialne spożywanie piwa. - Będzie ona widoczna również w sklepach, gdzie m.in. na lodówkach z naszymi produktami pojawią się oznaczenia kampanii „Żyj odpowiedzialnie" - mówi Paweł Kwiatkowski, dyrektor ds. corporate affairs w Kompanii Piwowarskiej.

Według niego wprowadzenie znaku „Żyj odpowiedzialnie" jest kontynuacja działań branżowych prowadzonych przez producentów piwa zrzeszonych w Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie. - W ubiegłym roku na butelkach i puszkach piwa produkowanych przez członków ZPPP pojawił się znak „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu" a od lipca tego roku reklamy telewizyjne i kinowe opatrzone są hasłem „Alkohol. Tylko dla pełnoletnich" - wylicza przedstawiciel Kompanii.
W najbliższej przyszłości kampanii towarzyszyć ma specjalnie przygotowany na tę okazję konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.
Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane