REKLAMA
REKLAMA

Na obniżki cen Tesco przeznaczy 125 mln zł

Autor: portalspozywczy.pl 21 kwietnia 2009 16:38

Tesco Polska w roku finansowym 2008/09 zakończonym 28 lutego br. zwiększyło sprzedaż o 9,6 proc. do 8,7 mld zł (bez VAT). Do osiągnięcia solidnych wyników szczególnie przyczyniły się sklepy małych formatów, których sprzedaż rosła szybciej niż sklepów wielkopowierzchniowych.

REKLAMA

W minionym roku finansowym Tesco wybudowało 22 nowe sklepy, 1 stację paliw oraz magazyn centralny obsługujący dostawy produktów z importu. Obecnie Tesco posiada w Polsce 323 sklepy, 24 stacje paliw oraz 3 magazyny centralne.

Plany inwestycyjne Tesco na rok 2009/10 przewidują dalszy rozwój organiczny oparty na budowie sklepów o różnych formatach. Firma planuje otworzyć 25 sklepów.

W odniesieniu do klientów, priorytetem sieci Tesco jest budowanie atrakcyjnej oferty na czasy kryzysu - zarówno pod względem cen, jak i szerokiego wyboru produktów. Firma inwestuje w rozwój nowych marek - od marca bieżącego roku na półki sieci trafiło 700 nowych produktów w niskich cenach porównywalnych do tych w sklepach dyskontowych. Na inwestycje w obniżanie cen firma przeznaczy ponad 125 milionów złotych.

Całkowita sprzedaż Grupy Tesco, której sklepy działają w 14 krajach świata, wzrosła w ciągu minionego roku o 15,1 proc. i wyniosła 59,4 proc.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA