Na programach lojalnościowych dobrze zarabiają pośrednicy

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 5 stycznia 2010 12:39

Na polskim rynku działa około tysiąca różnego rodzaju programów lojalnościowych. Najbardziej powszechne są programy, w których uczestniczą sklepy, dostawcy - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

Programy lojalnościowe są najbardziej powszechne w dystrybucji i handlu. - Sprzedawca, kierownik sklepu czy osoba, która zaopatruje sklep, jest odbiorcą bardzo wielu programów lojalnościowych. Producentom i dostawcom chodzi o to, by na sklepowych półkach było więcej ich towarów - mówi Wojciech Koczorowski, dyrektor sprzedaży PlayPrint Polska. System opiera się głównie na rabatach w cenie, które są naliczane przy każdej dostawie, albo na jednorazowych bonusach. Takim bonusem może być np. opłacona wycieczka do ciepłych krajów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane