REKLAMA
REKLAMA

Na programach lojalnościowych dobrze zarabiają pośrednicy

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 5 stycznia 2010 12:39

Na polskim rynku działa około tysiąca różnego rodzaju programów lojalnościowych. Najbardziej powszechne są programy, w których uczestniczą sklepy, dostawcy - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

REKLAMA

Programy lojalnościowe są najbardziej powszechne w dystrybucji i handlu. - Sprzedawca, kierownik sklepu czy osoba, która zaopatruje sklep, jest odbiorcą bardzo wielu programów lojalnościowych. Producentom i dostawcom chodzi o to, by na sklepowych półkach było więcej ich towarów - mówi Wojciech Koczorowski, dyrektor sprzedaży PlayPrint Polska. System opiera się głównie na rabatach w cenie, które są naliczane przy każdej dostawie, albo na jednorazowych bonusach. Takim bonusem może być np. opłacona wycieczka do ciepłych krajów.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA